• 0 kaarten - €0.00
  • Afrekenen
  • Mijn account

Kaarten van betekenis

  • Home
  • Over ons
    • Privacybeleid
  • Roparun
  • Achtergrond
    • Het idee
    • Do’s & dont’s
    • Nuttige links
  • Shop
    • Winkelwagen
    • Afrekenen
    • Mijn account
    • Algemene voorwaarden
  • Contact
  • FAQ
  • Wederverkoop

FAQ

Is bestellen en betalen via de site veilig?
Jazeker. De site heeft een zogenaamd SSL Certificaat, te zien aan het slotje in de URL en de extra S achter de HTTP van de URL. Verder verlopen de iDEAL-betalingen via Mollie, een bedrijf dat op bankniveau veilig online betalingen regelt. Dubbel veilig dus. Daarnaast is eenvoudig te zien wie wij zijn, en waar we te vinden zijn. Al onze gegevens staan op de site, van adres tot het nummer van de Kamer van Koophandel, van telefoonnummer tot BTW nummer. In ons privacybeleid lees je hoe wij omgaan met jouw gegevens.

Verzendkosten, hoe werkt dat?
De verzendkosten voor Nederland worden vanzelf ingevuld. Voor België dien je in de winkelwagen op ‘Bereken verzending’ te klikken. Daar kun je België selecteren en er zal automatisch het tarief voor België ingevuld worden (3,75 brievenpost). Voor brievenbuspost rekenen we 1,95 verzendkosten (in Nederland), voor pakketpost 5,75.

Hoe worden de kaarten verzonden? En hoelang duurt het voordat ik ze thuis heb?
De kaarten worden verstuurd in een enveloppe met een kartonbord rug, voor de bescherming van de kaart(en). De enveloppen die niet door de brievenbus kunnen, worden met DHL verstuurd. De enveloppen die wel door de brievenbus kunnen, worden met PostNL verstuurd. We gaan een paar keer per week naar het DHL-afgeefpunt en het postkantoor. Meer dan enkele werkdagen (2 tot 7 werkdagen) duurt de levering in principe niet. Mocht door onze afwezigheid (bijvoorbeeld in de vakantie) de levering iets langer kunnen gaan duren, dan staat dit vermeld op de bestelpagina, zodat je vooraf precies weet waar je aan toe bent.

Ik heb iets verkeerd ingevuld (adres, mailadres etc.) in de gegevens die ik moest invullen voor de verzending, wat nu?
Stuur ons een mailtje via bureaumorbidee@gmail.com of via het contactformulier, dan wijzigen we dat wat verkeerd ingevuld was.

Ik heb een kortingscode gekregen, wat kan ik daarmee?
Soms geven we een kortingscode om je een product met korting aan te laten schaffen. De code kun je tijdens het bestelproces invoeren. De bijhorende korting wordt vervolgens vanzelf verrekend.

Wat doe ik als er iets fout is gegaan of als er iets niet goed is?
Stel dat we per ongeluk het verkeerde product stuurden. Of dat er om welke reden dan ook iets beschadigd is onderweg. Dat kan, en dat is geen probleem. Stuur ons een mailtje en we lossen het zo snel mogelijk voor je op. Uiteraard altijd zonder extra kosten voor jou. Ons adres is: Albert Cuypstraat 8, 7556 GD, Hengelo.

Wat doe ik als ik een klacht heb?
Het is een cliché, maar dit geldt ook voor ons: ‘Als je tevreden bent, zeg het verder. Heb je een klacht? Laat het aan ons weten’. We helpen je graag met het oplossen van de klacht.

Over ons

‘Kaarten van Betekenis’ is een initiatief van Bureau MORBidee. De start van het initiatief (in 2016) is mogelijk gemaakt door de Stichting Roparun.

Volg ons

Contact

M: 06-55527290
E: bureaumorbidee@gmail.com
KvK: 63643103
BTW: 855330430B01
IBAN: NL80 TRIO 0390 9733 94
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacybeleid

Nieuwsbrief

Als je jezelf inschrijft voor de nieuwsbrief, ontvang je de nieuwsbrief van Bureau MORBidee, en ga je akkoord met ons privacybeleid.

© 2021 Bureau MORBidee